Сонячні електростанції приваблюють найбільші компанії світу

Кілька людей сказали Роберту Екхардту, що він збожеволів, коли він сказав, що хоче встановити сонячні батареї на даху корпоративної штаб-квартири його компанії майже десять років тому. Були побоювання стоку води, сильних вітрів і пошкодження конструкції даху, не кажучи вже про те, що ніхто не знав, чи принесе фінансову вигоду даний крок.

“Для всіх скептиків, які говорили, що я не зможу зробити це, я просто хочу сказати, що я довів, що Ви не мали рації”, – сказав Екхард, який виступав як директор енергетичної компанії Bed Bath & Beyond на конференції GreenBiz Verge у Сан-Хосе, США.

Компанія Bed Bath & Beyond запустила свій перший сонячний проект у 2010 році. Сьогодні компанія має у своєму активі 17 МВт встановлених сонячних потужностей.

Ціни на сонячну та вітрову енергію продовжують падати. Все більше і більше підприємств, як очікується, звернуться до відновлюваних джерел енергії (ВЕЕ), щоб скоротити експлуатаційні витрати. Багато компаній вже використовують свої активи, щоб запустити проекти ВІЕ на своїх територіях, а також купують активи з виробництва електроенергії з ВІЕ за межами своїх виробничих майданчиків.

У першій половині 2015 року кілька великих світових компаній вклалися у ВІЕ: Amazon профінансувала проект будівництва сонячної електростанції на 150 МВт, Apple на 130 МВт, Kaiser Permanente на 153 МВт, і Dow Chemical побудує сонячну електростанцію на 200 МВт.

Для американської General Motors закупівлі ВІЕ виявилися природним продовженням інвестицій компанії, каже Роб Трілкілд, менеджер GM з ВІЕ. Автомобільна компанія використовувала свій досвід відстеження цін на пальне для моніторингу цін на електроенергію та для визначення правильних дій щодо її закупівлі або будівництва власних джерел електрогенерації.

“Найголовніше – це використовувати внутрішні ресурси компанії, які вони вже є”, – сказав Трілкілд. “Це відноситься і до компетенції персоналу та фізичних активів компанії”.

Протестувавши різні варіанти, сонячні електростанції останнім часом перетворилися на одну з найпривабливіших бізнес-моделей отримання електроенергії для автовиробника. GM має багато підпокрівельного простору, на якому можна розміщувати фотоелектричні модулі. Установка сонячних панелей дала можливість GM претендувати на податкові пільги та знизити витрати шляхом вирізування посередника. GM встановила свої перші 2,2 МВт сонячних модулів в Огайо минулого року.

На додаток до встановлення сонячної генерації, GM розвиває вітряну генерацію, генерацію на основі біогазу та переробки сміття. Ці зусилля принесли свої плоди. Загалом, за словами Трілкілда, компанія досягла понад $80 мільйонів економії через її «чисті» енергетичні програми з 1993 року. Крім того є додаткові переваги брендингу.

“Сьогодні це можливо, щоб заощадити гроші, або принаймні не витрачати зайві гроші”, – сказав Білл Вейхл, один із керівників Facebook. Компанія поставила за мету отримувати 100% електрики для своїх цілей із ВІЕ. “Ми хочемо використовувати чисту енергію, тому що це краще для нашої планети, краще для наших громад і наших співробітників, і ми збираємося зробити це таким чином, щоб мало економічний сенс”, – сказав Вейхл.

За матеріалами: tesiaes.ru