Компанія ProLogium Technology, яка спеціалізується на розробці та виробництві літій-керамічних акумуляторів, представила свій 100-відсотковий кремнієвий композитний анодний акумулятор. Прем’єра акумулятора відбулася 14 жовтня на Паризькому автосалоні.
Згідно з прес-релізом ProLogium, технологія батареї була прийнята в партнерстві з німецькою FEV Group для створення акумуляторної батареї наступного покоління.
У компанії кажуть, що батарея LCB наступного покоління перевершує традиційні літій-іонні акумулятори за щільністю енергії та ефективністю зарядки. Це крок уперед у процесі комерціалізації літій-керамічних батарей, знаменуючи значний крок до їх впровадження в промисловості.
Особливості кремнієвої композитної анодної батареї
100-відсотковий кремнієвий композитний анод ProLogium підвищує щільність енергії та швидкість заряджання, йдеться в прес-релізі компанії.
Наразі система досягає «об’ємної щільності енергії 749 Вт·год/л і гравіметричної щільності енергії 321 Вт·год/кг, за прогнозами, вона збільшиться до 823 Вт·год/л і 355 Вт·год/кг до кінця 2024 року».
У порівнянні з традиційною літій-залізо-фосфатною батареєю (менше 200 Вт-год/кг) і літій-нікель-марганцево-кобальтовою батареєю (NCM) (від 200 до 300 Вт-год/кг), ProLogium LCB перевершив їх за продуктивністю.
Згідно з заявами компанії, очікується, що до кінця 2024 року розрив збільшиться до 77 відсотків.
Дані випробувань TÜV Rheinland показують, що елемент може заряджатися від 5 до 60 відсотків всього за п’ять хвилин і досягати 80 відсотків за 8,5 хвилин. Це значно впливає на запас ходу автомобіля, а також значно скорочує час заряджання.
ProLogium представив концепцію «Маленька батарея, велике майбутнє», яка спрямована на відновлення індустрії електромобілів, пропонуючи потужне поєднання ефективності, продуктивності та екологічності.
«З використанням лише 66% від загальної ємності поточних літій-іонних акумуляторів (з 83 кВт-год до 55 кВт-год), ProLogium зменшив вагу автомобіля на 300 кг (661 фунт), йдеться в прес-релізі.
Збільшення запасу ходу для електромобілів
У той час як зниження ваги піде на користь електромобілям (EV), які використовують технологію ProLogium, вони також виграють від приблизного запасу ходу в 186 миль (300 км), який він може отримати лише за п’ять хвилин заряджання.
Це випереджає поточний 30-хвилинний середній час заряджання в галузі та скорочує час очікування на величезні 83,3 відсотка.
Компанія також представила своє стратегічне партнерство з FEV на Паризькому автосалоні, щоб продемонструвати, як акумуляторні блоки інтегруються в електромобілі.
Співпраця також знаменує прогрес ProLogium від виготовлення частин електромобілів до розробки модулів клітин і блоків.
Крім того, використання модульної конструкції елемента також дозволяє полегшити ремонт і полегшує переробку елементів, зменшуючи витрати на технічне обслуговування та збільшуючи вартість перепродажу вживаних електромобілів.
«Наша технологія акумуляторів наступного покоління ефективно вирішує багато проблем у галузі електромобілів. Наша мета — змінити правила гри на ринку, вливши нову енергію в сектор електромобілів», — заявив Вінсент Янг, засновник і голова ProLogium.